Мотивація та адаптація учнів 4-ого класу до переходу у середню школу



У 5-му класі діти переходять до нової системи навчання: «класний керівник – учителі-предметники».
Більшість дітей переживає цю подію як важливий крок у своєму житті. Деякі пишаються тим, що вони подорослішали, інші мріють розпочати «нове життя».
Незважаючи на таку гадану дорослість, п'ятикласник потребує ненав'язливого контролю, підтримки та допомоги, оскільки не завжди може сам зорієнтуватися в нових вимогах шкільного життя.
Адаптація дитини до навчання у середній ланці школи відбувається не одразу. Це досить довгий процес, пов’язаний зі значними проблемами як об’єктивного, так і суб’єктивного характеру. Його слід розпочати з останніх сходинок початкової школи.
Саме педагоги, батьки, фахівці психологічної служби  мають допомогти дітям.
У спеціалізованій школі № 92 імені Івана Франка м. Києва приділяють окрему увагу адаптації дітей до переходу в середню школу. Перш за все робиться акцент на поступовому знайомстві учнів із вчителями середньої школи, кожен з яких намагається ознайомити дітей із предметом, який вони викладають. Демонструються різноманітні роботи, наочності, дитячі проекти.

Цієї п’ятниці до учнів 4-Б класу завітала вчителька географії, яка розкривала цікавинки свого  предмету, показувала контурні карти та розповідала про наукові відкриття, які чекають на дітей у недалекому майбутньому.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проект з української мови: "Частини мови"

"Новорічна ялинка" в техніці "пуантилізм"

Компетентність в природничих науках і технологіях